XCP Rust Blocker 5 l

Špičková ochrana proti korozi.

Chrání až 500x déle než většina obnovitelných antikorozivních prostředků a maziv.

Jednoznačně nejlepší při testech v solné mlze dle norem ASTM B117 / ISO 9227 / DIN 50021.

Ideální na ochranu dutin - nevysychá - vydrží min. 5 let. Účinně brání galvanické korozi.

Skladem
2 867 Kč
Kategorie: XCP Shop nejlepší ochrana pro vaše auto a motorku
Hmotnost: 5.2 kg
Skladování: Při skladování v garáži může mít hustější konzistenci - nutno zahřát na pokojovou teplotu a obsah důkladně protřepat. Doporučená venkovní teplota při aplikaci 15 až 25° C.

ZATOČTE S KOROZÍ, XCP CHRÁNÍ AŽ 500x DÉLE

PRŮMYSLOVÁ OCHRANA SVĚTOVÉ TŘÍDY

XCP Rust Blocker poskytuje antikorozní ochranu kovům, které jsou vystaveny venkovním klimatickým podmínkám, zanechává trvanlivý voskový povlak odolný UV záření.

XCP Rust Blocker je přilnavá nevysychající antikorozní směs, kterou lze nanášet mnoha způsoby - stříkáním, natíráním, máčením, leštěním.

Rust Blocker vytváří měkkou a dlouhotrvající bariéru, která chrání jakýkoli povrch z různých kovů nebo slitin před korozí a účinně zastavuje již existující rez díky aktivním inhibitorům koroze. Jako jeden z mála podobných prostředků XCP Rust Blocker účinně brání galvanické korozi při styku dvou různých kovů.

Po nanesení a zaschnutí vytvoří XCP měkký povlak, který odolává praskání, netvrdne a vydrží při přímém působení vnějších vlivů několik měsíců. 

Na krytých místech vydrží bez problému několik let! 

Po delší době je konzistence nastříkaného povrchu asi jako měkká smůla.

Ošetřená místa lze omývat v případě přilnutí nečistot během provozu bez ztráty účinnosti XCP. V závislosti na požadované úrovni ochrany lze tloušťku ochranného filmu regulovat jeho množstvím při nástřiku nebo rozleštěním.

Maximální antikorozivní a ochranné účinky jsou dány původním zaměřením prostředků XCP pro průmyslový trh. 

Nejlevnější a nejrychlejší ochrana podvozku!

Nemusíte nic zakrývat. XCP nevadí laku, plastu ani gumě! Stačí rozetřít a ochráníte tak třeba prahy na hranách. Jak s XCP na spodek auta čtěte v rubrice Otázky a odpovědi.

XCP Rust Blocker aktivně zastavuje korozi. Jeho aplikace je vhodná na již orezlá místa. Po několika dnech až týdnech se XCP vrstvy rzi doslova vsákne a pokud je vrstva rzi silná, tak se v první fázi po několika týdnech zvětralé zbytky odloučí. Pak je doporučeno na nově odkrytá místa XCP Rust Blocker znovu aplikovat.

DOPORUČENÉ POUŽITÍ

  • Ošetřovaná plocha by měla být čistá, bez volných částí 
  • Vhodné pro použití na již zkorodovaná místa
  • Při silné vrstvě rzi se látka vstřebá a po několika týdnech zvětralé zbytky odloučí. Pak na nově odkrytá místa XCP Rust Blocker znovu aplikujte
  • Ošetřená místa nechte minimálně 12 hodin zaschnout
  • Na místech v přímém působení vnějších vlivů nástřik opakujte po několika měsících
  • Na skrytých místech se doporučuje vrstvu oživit za 12–24 měsíců 

SKLADOVÁNÍ – PŘED POUŽITÍM

  • XCP by měl mít pokojovou teplotu, v případě nutnosti zahřejte
  • Doporučená venkovní teplota při aplikaci 15 až 25° C
  • Před použitím nádobu s XCP protřepejte

 

KLÍČOVÉ VLASTNOSTI

  • Zabraňuje korozi, odstraňuje starou rez
  • Vrstva XCP nikdy neztvrdne
  • Nepoškozuje žádné materiály, chrání laky
  • Po zaschnutí nehořlavý
  • Aktivně zastavuje korozi
  • Má výbornou vzlínavost
  • Vytěsňuje vodu
  • Je rezistentní vůči slané vodě

JEDNODUŠE NEJLEPŠÍ

XCP Rust Blocker pronikne do všech škvír a dutin ještě před zaschnutím, vytěsní vlhkost a zastaví korozivní procesy, což je vyžadováno v leteckém průmyslu. XCP Rust Blocker je schválen například pro použití vrtulníky Westland Helicopters a týmem BSB společnosti Honda Racing.

Ve všech nezávislých testech vychází XCP Rust Blocker jako vítěz. Podívejte se na některé z testů na Youtube.

KOROZIVNÍ ZKOUŠKY

Níže naleznete korozní test. Myslíme si, že mluví sám za sebe. Test probíhal podle mezinárodních norem ASTM B117 a ISO 9227. Tyto testy popisuje na svých stránkách například česká společnost Gamin.

Podle mnoha srovnávacích testů chrání až 500x déle než většina obnovitelných antikorozivních prostředků a maziv.

Výrazně lepší do dutin než známé vosky!

Známé dutinové vosky při permanentním sprchování slanou vodou nepřežijí 24 hodin! XCP vydrželo 18 dní!  Jak s XCP ošetřit dutiny čtěte v rubrice Otázky a odpovědi.

 

PŘEČTĚTE SI O XCP RUST BLOCKER

Rezavý disk po půl roce
XCP Rust Blocker chrání ropné plošiny BP
Pouze XCP dokázalo ochránit hliník v zimě
Test s plechovými disky. Vydrželo na nich XCP přes zimu?
XCP znovu vítězí v náročné testu
Jak obstojí XCP v přímém srovnání?

 

stacene 2XCP Rust Blocker 1 l

Akcelerační korozivní test v solné mlze

Demonstrace ošetření dutin pomocí spreje

5
8x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
Nevyplňujte toto pole:
5
JF Avatar autora | 31.10.2024
Opravdu to funguje.
5
Avatar autora | 6.10.2024
+ Velice kvalitní a funkční antikorozní ochrana.

Naprosto výstižné a pravdivé informace naleznete na www. XCP.
5
PF Avatar autora | 22.9.2024
Začal jsem používat na Toyotu Land Cruiser, která je denně v provozu a je to upravený offroad na práci v lese. XCP Rust Blocker je zatím nejlepší prostředek na ochranu před rzí. Práce s nanášením na povrchy zvládne v pohodě každý. Doporučuji tento výrobek.
5
PD Avatar autora | 8.8.2024
Pracuje se s ním dobře, jde velmi dobře stříkat s klasickou pistolí na barvu, co jsem koupil před lety sadě s kompresorem (hobby), samozřejmě na dutiny musí být pistole na dutiny s hadičkou (použil jsem prázdnou kartuši od vosku z dřívějška). Při stříkání pistolí na barvu hned nestéká, je možné nastříkat větší vrstvu. Stříkal jsem, když bylo 26 stupňů. Funkci na korozi už nyní nemohu hodnotit, ale vypadá to slibně, zjevně bude pravdou, že po delší době nebude popraskávat jako vosky. Po nastříkání a částečném oschnutí je masný a lehce lepivý. Postříkané místo nejde umýt košťátkem s vodou (postříkal jsem nechtěně kýbl), musel bych použít ředidlo nebo techničák. Nastříkal jsem i plechové docela orezlé disky zvenku i zevnitř, není třeba nic zakrývat, když se nastříká na pneu, vůbec nevadí. Nastříkané disky pak vypadají stále jako mokré a koroze není tak vidět. Při stříkání jsem dával pozor, abych nezastříkal kotouče, výfukové potrubí jsem nezakrýval a místy i úmyslně nastříkal, při jízdě pak nic nesmrdělo.
5
H Avatar autora | 11.5.2024
Použito na podvozek auta a jsem maximálně spokojen. Po podzimní aplikaci na podvozek je nástřik beze změn, vrstva se neztenčila a krásně zareagoval s korozí, přesně dle popisu. Kompaktibilní s gumou a elektroinstalací. Na podzim opět aplikuji.
5
P Avatar autora | 19.3.2024
Produkt má relativně nízkou konzistenci v porovnání s jinými prostředky na dutiny, takže se celkem dobře rozprašuje, ale chce to kvalitní pistoli a trysku. Na povrchu dobře drží a nestéká ani při větší vrstvě, které se občas člověk neubrání, když aplikuje hadičkou do dutin. Ochrannou antikorozní funkci zatím nemohu hodnotit, ale testy a reference jsou poměrně přesvědčivé. Škoda, že se neprodává také v litrových kartuších pro pistole na dutiny. Musel jsem vyčistit prázdnou kartuši od jiného produktu a XCP do ní přelít.
5
OP Avatar autora | 11.8.2023
Aplikoval jsem na Ford Raptor, celý spodek, ale zdá se mi trochu lepivý. Jinak na kovových konstrukcích bez barevného nátěru opravdu zabránil i po styku s deštěm korozi. Takže palec nahoru. Poměrně hustá konzistence, je potřeba kvalitní pumpa na aplikaci nebo pistole a kompresor - poslouží perfektně pro aplikaci menší vrstvy s nižší spotřebou.
5
J Avatar autora | 19.1.2022
Vždy na jaře a na podzim stříknu spodek auta a funguje to velmi dobře. Po čtvrtém nastříkání jsem vypotřeboval něco přes půlku balení.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Zpět do obchodu